środa, 24 sierpnia 2016

Top 10 najsłodszych pokemonów (według mnie)

Top 10 najbardziej uroczych pokemonów w grze Pokemon Go jakie widziałam <3 (według mnie) :

10. Chansey
Kochany różowy słodziaczek, urzekł mnie gdy tylko go zobaczyłam :3


9. Wigglypuff 
Ewolucja Jigglypuffa, moim zdaniem zasłużył na to miejsce swoimi cudnymi oczkami oraz uszkami <3
8. Clefable 
Ewolucja Clefairy, naprawdę kochany pokemon z gatunku wróżek czyż nie jest uroczy? <3
7. Squirtle
Mały uroczy gangster nie prawdasz?
6. Charmander
Mały, kochany ognisty pokemon któremu nie mogłam się oprzeć więc ...
5. Ditto
Musiałam, musiałam umieścić tu tego glutka :3 wybaczcie... :333

4. Evee
Bardzo kochany mały pokemon typu lisa, czyż ona nie jest kochana?
3. Pikachu
Czyż ten malusi pokemon typu elektrycznego w którym z pewnością się zakochasz ! OSTRZEGAŁAM
2. Jigglypuff
Kochana kuleczka która wydaje z siebie urocze lecz usypiające dosłownie śpiewy!
1.... Clefairy 
Kochana puchata kropeczka musiałam po prostu nie mogłam się powstrzymać :3
<333
I to wszystko na dzisiaj <33
Luna ( Layla Bravebaker )
Do zobaczenia <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz